• (iOS) Rising Super Chef - Cook Fast petab piiramatult primogeeme

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ petab piiramatult primogeeme ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Rising Super Chef - Cook Fast 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Mulle meeldib seda mängu mängida, kuid vana taseme versioon oli hea nagu ma 2765 peal ja nüüd on raske kindlaks teha, mis on minu tase, kuna kõigil d-kaartidel on 1 kuni 100 taset. Ka Egiptuse tase 50 saab varsti läbi. nii et millal lisatakse d täiendavad tasemed 2. Vastake võimalikult kiiresti ja täpsustage värskenduskuupäev.

    See mäng on väga rahanäljas, sa pead oma mündid kulutama, selles pole kahtlustki, kui ei, siis sa ei võida, väga libe, väga libe, aga ma ei saa end tagasi hoida, ma mängin seda ikkagi teiega petavad eeslid.....

    mäng meeldib väga, kuid andis ainult 4 tärni, kuna te ei saa köögitehnikat uuendada enne, kui olete saavutanud teatud taseme, kuidas saada kalliskive ilma, et peaksite neid alati ostma?

    Lõbus mäng, mida mängida, kuid mõnikord on raske haarata esemeid, näiteks toitu, esemete haaramiseks kulub mitu katset ja mõnikord kaovad esemed käest. Üldiselt lõbus mäng

    Kokanduspäevik on parem kui see... mulle ei meeldi palju..

    Sain nende meeskonnalt kiiresti vastuse, et kasutada müntide hankimiseks esmaklassilisi koostisosi. Mul on üle miljoni mündi! Nad ei tee selles mängus MIDAGI!! Saate kuhugi jõuda ainult siis, kui maksate raha mängu eest raha saamiseks või osalete igakuises kokaklubis. Otsustasin otsast alustada, et näha, mis saab. 3. taseme järgi ma 3 tärni ei saanud. Ja ma sain 1 tärni tasemel 5. Pole aega väärt. Kurb, sest mulle meeldib teie mängu kontseptsioon. Lihtsalt mitte, et te ei saaks järjepidevust ega tõelisi hüvesid.

    Peab parandama rakenduse, see tõrkub ja ei avane. See gaas hakkas hiljuti juhtuma, peale selle, et mulle mäng meeldib ja loodan, et see probleem on lahendatud

    Vau mulle meeldib see mäng Sellel tasemel on 50 taset, kuid palun looge uus mäng Põllumajanduse ja toiduvalmistamise ning võrguühenduseta vestluse kohta on orggent

    Alguses meeldis see mäng, kuid siis läksid juhtnupud valesti. Prooviks mõne koostisosa kätte saada ja see ei juhtuks, siis jääte pidevalt maha ega suuda sammu pidada. Samuti liiga palju raha uuendamiseks ja kui te ei uuenda, jääte tasemele täiesti kinni, nii et peate mängima samal tasemel mitu korda, minu jaoks üle 10, lihtsalt selleks, et piisavalt raha saada.

    Mängimiseks raha teenimiseks pole piisavalt võimalusi. Näib, et mäng on alandatud

    Ma armastan seda mängu! Olen tasemel 1057 ja see lihtsalt jätkub!

    Jah, mäng on huvitav, kuid muud ressursid pole saadaval. Lihtsalt raiska mu ootused!

    Nautige selle mängimist, kuigi mõnikord veidi raske.

    Mängu ei saa avada, on desinstallitud ja uuesti alla laaditud see ikka ei avane

    Mouse Simulator : rat rodent animal life 模擬 jzoo

    Ma armastan seda mängu! Seda on nii lõbus mängida ja see tekitab sõltuvust! See võib olla keeruline, kuid minu jaoks lõõgastav! Ma soovitaksin seda proovida!

    Hämmastav mäng Mulle meeldib seda mängu mängida. Ma ei saa seda käest panna. Nii tuleks mänge teha. Ma pole selle mängu eest üldse raha maksnud. Kui tead, mida teed, pole sul seda vaja.

    Mulle ei meeldi mäng, see mäng on vastik ja seda on väga raske mängida, ma ei nautinud seda

    See oli äge mäng.. ei kannata seda enam välja, sest kliendid tahavad tellida kõike, mis hõlmab samu toiduvalmistamisseadmeid ja ilma uuendamiseta võtab tellimusi igaveseks, jagatakse rohkem popkorni, sest rohkem inimesi läheb vihaseks, et ma mul läheb liiga kaua! Pole nauditav.

    Ma armastan seda mängu, kuid olen kogenud, et mu raha kadus, see juhtus 3 korda.

    Kui ma vaatan reklaami, ei teeni ma arveid. Lõpuks sain isegi teise blenderi ostma ja see ei ilmu mulle kasutamiseks. Olen millegi 30. tasemel ja see ei lase mul kasutada midagi, mis mul on... Ma liigun lihtsalt samas tempos, kuid kliente tuleb aina juurde. See on naeruväärne

    Mulle väga meeldib seda mängu mängida... ilmselt liiga palju! Kuid nüüd olen kaks korda mänginud läbi mitu taset ja ehitanud suurepärast varustust ning seejärel jookseb rakendus lihtsalt kokku. Mängu enam ei laadita. Installisin uuesti ja alustasin otsast peale, kuid ei tahtnud seda uuesti teha.

    Armastan seda !!! Mängige seda pidevalt! Kaardil 18, tasemel 18, väheneb minu skoor pidevalt nullini. Seetõttu ei saa ma seda lõpule viia. Olen raisanud 20,00 dollarit proovides. Palun aidake.

    Rising Super Chef - Cook Fast Аркаде qth


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :